RODNA RAVNOPRAVNOST TREBA DA BUDE VISOKO NA DNEVNOM REDU


Yana Mikhailova (CEO of Nestlé South East market – Adriatic region, Bulgaria and Romania) se još jednom odazvala pozivu AFA asocijacije za saradnju. Učestvovala je na otvorenoj diskusiji “Ravnopravnost je bolja za sve”, ali i našla vremena da odgovori na naša pitanja.

AFA: Napravili ste impresivnu karijeru unutar internacionalne kompanije čija je baza u Švajcarskoj. Šta bi bilo drugačije da ste svoj put počeli u ruskoj kompaniji? Da li bi vas tretirali na isti način i da li biste imali jednake mogućnosti?

YANA MIKHAILOVA: Diplomirala sam na biološkom univerzitetu. Počela sam da radim kao naučnik u Ruskom naučnom institutu i pre nego sam se pridružila Nestléu, radila sam još nekoliko poslova. Da li bi nešto bilo drugačije da sam radila u Ruskoj kompaniji? Ne znam. Ali mogu vam reći zašto sam ovoliko dugo u Nestléu. Vrednosti za koje se kompanije Nestlé zalaže su vrlo snažne, sa izuzetno jakom porukom i dosta su bliske mojim ličnim uverenjima. Veoma sam srećna što mogu da budem deo ove ogromne misije u kojoj kompanija ima za svrhu da unapredi kvalitet života i doprinose zdravijoj budućnosti pojedinaca i porodica. Razlog zašto sam napravila karijeru u Nestléu je taj što je želja kompanije da poveća kvalitet života i učestvuje u stvaranju bolje budućnosti za sve, izuzetno značajna i mogućnost da budem deo te priče mi predstavlja zadovoljstvo.

AFA: Kakva je situacija što se tiče raznovrsnosti u kompaniji Nestlé?

YANA MIKHAILOVA: U Nestléu, mi podržavamo raznolikost i inkluziju Okolnosti se menjaju na bolje i uočljivo je da kada su okolnosti povoljne, obično se povećava broj žena na rukovodećim pozicijama. Nestlé u velikoj meri radi na ovom polju i možemo jasno da vidimo napredak ostvaren u prethodnih nekoliko godina. Sada, u Svetu imamo preko 35% žena na rukovodećim pozicijama. A Nestlé Adrija je sjajan primer, jer ovde imamo preko 60% žena u upravnom odboru.

AFA: Koliko uticaja konferencije poput ove imaju na društvo?

YANA MIKHAILOVA: Konferencije poput ove su dobar korak napred. One su dobar način da se ova tema postavi visoko na dnevni red. Jer rodna ravnopravnost, ali ne samo rodna ravnopravnost, više mi se sviđa definicija raznovrsnost i uključivanje. Raznovrsnost je osnova evolucije. Da bi ljudski rod napredovao, neophodna nam je raznovrsnost. Zbog toga, konferencije poput ove su jako dobar način da se ovako značajnoj temi da visok prioritet. Jer uključivanje, ne samo žena, već i drugih nacija i manjina donosi korist, kako biznisu, tako i društvu i kulturi.

Intervju koji je gospođa Mikhailova dala za našu asocijaciju u vezi sa rodnom ravnopravnošću unutar kompanije Nestlé

Povezane vesti

KAKO SMANJITI JAZ IZMEĐU POLOVA Izvor: Ellevate U poslednjem istraživanju koje je “Ellevate Network” sproveo na više od 1000 zaposlenih žena, čak 47% ispitanica je reklo da nije sasvim zadovoljno načinom na koji  njihova kompanija tretira problem rodne ravnopravnosti, dok se još 2...
PIRATE ART – OD POTREBE DO NAGRADE ZA NAJBOLJU STARTUP IDEJU U sklopu e-Health teme na Nedelji inovacija 28. 05. – 01. 06, prisutnima će se predstaviti i Pirate Art, start up kompanija iz Beograda koja se bavi dizajnom i izradom estetskih obloga, tehnologijom 3D štampe. Predstavljamo vam priču o kompaniji ko...
PROF. DR SANJA VRANEŠ – RECEPT ZA USPEH INSTITUTA MIHAJLO PUPIN OLYMPUS DIGITAL CAMERA Prof. dr Sanja Vraneš, direktorka instituta “Mihajlo Pupin”, inženjer elektrotehnike, dugogodišnji ekspert Ujedinjenih nacija, pored toga što će govoriti na prvoj  Nedelji inivacija 28.05 – 01. 06 u organizaciji AFA asocijaci...
UZ ZVUKE LASERSKE HARFE NAJAVLJENA NEDELJA INOVACIJA Lasersko-muzičkim performansom virtuoza na laserskoj harfi Gorana Ferenca, doktoranda ETF-a na jedinstven način najavljena je danas Innovation week 2018 koja će biti održana u Beogradu, Novom Sadu i Nišu od 28. maja do 1. juna. U prostorijama ...
ŽENE NE KORISTE SVE POTENCIJALE LINKEDIN-A Izvor: Ellevete Poslovna, društvena mreža LinkedIn objavila je rezultate analize vezane za jaz između polova unutar radne snage, uključivši i deo o korišćenju LinkedIn profila za ličnu promociju. Istraživanje bazirano na prošlogodišnjim aktivn...