KAKO DA ZADRŽITE PRIVRŽENOST PRIPADNIKA „MILLENNIALS“ GENERACIJE POSLU

Izvor:Inc.

Samo 29 procenata milenijalsa je emotivno povezano sa svojim radnim mestom, a ček 60% njih je otvoreno za nove poslovne prilike. Ovaj trend nelojalnosti kompanijama i troškovi koje on nosi sa sobom koštaju najjaču ekonomiju sveta 30.5 milijardi dolara na godišnjem nivou.

2025-e godine 75% svetske radne snage činiće milenijalsi i generacija Z. Zato je neophodno da kompanije ostvare prisnije odnose sa svojim zaposlenim, kako bi izbegli troškove angažovanja, uvođenja u posao i usavršavanja novih regruta.

U nastavku teksta vam predstavljamo šest načina koje su u praksi sprovodili ljudi iz digitalne agencije VaynerMedia, kako bi zadržali preko šest stotina milenijalsa, koliko ih imaju na svom platnom spisku.

Srce pre papira

Svoje zaposlene stavite na prvo mesto i svima im dajte jednake šanse. Poslovne odluke koje donosite ne moraju da imaju smisla i ekonomsku računicu na papiru, ukoliko duboko u svom srcu znate da će doneti dobro vašoj kompaniji i ljudima njoj.

Osluškujte puls kompanije

Sprovodite redovne upitnike u kojima ćete svojim zaposlenim dati šansu da kažu šta im se ne dopada unutar organizacije, na koji način bi je oni unapredili, ali i da jednostavno osetite koliko su zadovoljni na radnom mestu. Na ovaj način ćete im staviti do znanja da ste tu za njih i da slušate njihove probleme.

Istaknite važnost ljudskih odnosa

Od najviših pozicija postavite trend prijateljske interakcije između kolega. Na taj način će te stvoriti kolektiv koji teži zajedničkom cilju i koji se međusobno podržava na putu ka individualnom napretku. Svakodnevna komunikacija i istinska prisnost na svim nivoima u kompaniji će ne samo zadržati milenijalse na radnom mestu, već će ih i inspirisati.

Omogućite im da se razviju kao osobe

Milenijalsi teže perfekcionizmu više nego i jedna generacija pre njih, i zbog toga su veoma anksiozni. Neophodno je pružiti im savetovanje koje će im pomoći da se stručno usavršavaju, da uče na greškama, ali i da shvate šta se od njih očekuje, kao i da postanu sveni šta mogu od sebe da očekuju.

Zaboravite na ego i zavist

Vođe kompanija moraju biti spremne da se suoče sa činjenicom da oni nisu uvek u pravu, već da je potrebno biti otvoren za ideje svojih zaposlenih i da je neophodno saslušati ih. Da bi vam vaši zaposleni bili lojalni ne treba da se postavite kao nepogrešivi autoritet, već kao osoba koja kompaniji i svom osoblju želi najbolje.

Čak i zamerke koje imate na nečiji rad predstavite u formi prijatnog razgovora, ne samo da će biti bolje prihvaćene, nego će afirmativno i inspirativno delovati na zaposlene. Rečima Teodora Ruzvelta: „Ljude ne zanima koliko vi znate, dok ne shvate koliko vam je stalo“.

Povezane vesti

IZABRAN POBEDNIK DELTA BIZNIS INKUBATORA 2018 Tim Frigo Gel, koji se bavi  proizvodnjom gel antifrost sistema za zaštitu voćnjaka i vinograda od prolećnih mrazeva, pobednik je programa Delta Biznis Inkubator, koji je realizovala kompanija Delta Holding. Od ukupno 163 prijavljenih, u ovaj trom...
AFA GENERATION NEXT Osveženje AFA Samita su bile AFA Generation next, mlade liderke iz različitih oblasti koje osim što su izuzetne u svojim sferama ekspertize, od programiranja i data anlitics do socijalnog preduzetništva - su i veoma aktivne u zajednici i najbolji su ...
AFA LIDERŠIP SAMIT OKUPIO VODEĆE LIDERE IZ RAZLIČITIH INDUSTRIJA Drugi AFA lideršip Samit je bio posvećen temi “Inovativni lideršip u svetu ubrzanih promena izazvanih tehnološkim napretkom”. Samit je otvoren okruglim stolom čija je tema bila “EKONOMSKO OSNAŽIVANJE ŽENA KROZ IMPLEMENTACIJU INOVACIONIH TEHNOLOGIJA”....
OBRAĆANJE Nj. E. KATI CSABA, AMBASADORKE KANADE U SRBIJI NA AFA SAMITU Dear colleagues, partners and friends, Thank you for the invitation to be here today. I congratulate AFA—the Association for Affirmation of Women’s Potential and Networking—for organizing this women’s leadership summit.  The theme you have sele...
AFA NA „DIGITAL, LIFE, DESIGN“ SALONU Na salonu "Digital, Life, Design" (DLD) koji je po prvi put održan u Beogradu u Narodnom muzeju, 29.10.2018. otvorila je premijerka Ana Brnabić, i najavila set poreskih olakšica, koje Vlada sprema za ulaganje u inovacije, kreativnost, istraživanje i ...