NOVI TALAS U DIZAJNU ENTERIJERA

Dizajnerske kuće, kao što su Snøhetta i UXUS su inovativnim pristupom planiranju enterijera pomogle luksuznim salonima lepote, ne samo da idu u korak sa vremenom, već da ostanu vanvremenske. Ispod vam predstavljamo najsvetlije primere ovog pristupa, koji će ne samo zadovoljiti, već i izazvati katarzu kod svojih mušterija zaljubljenih u dizajn.

Hershons, London
Danijel Heršon, najistaknutiji londonski frizrer je otvorio vrata svog novog salona. Zdanja koje odbacuje tradicionalni izgled i fokusira se na to da bude u skladu sa modernim potrebama svojih mušterija, kombinujući tako salon lepote, radni prostor i mesto za druženje u jednom.

Aesop, by Snøhetta, London
Aesop nam na 100 kvadratnih metara donosi nežnu koreogrofiju svetlosti, topline i mirisa. “Arhitektonsko drvo” kako ga je sam tvorac nazvao, napravljeno je od prirodne gline i prostire se od poda ka plafonu čineći da sam prostor diše, odnosno, čineći ovu prodavnicu luksuznih parfema svežom u svakom u trenutku.

86 Champs, by Laura Gonzales, Paris
Kozmetička linija L’Occitane i “Pikaso peciva” Pierre Hermé otvorili su zajedničku prodavnicu i to baš na Jelisejskim poljima. Dva brenda kojima su zajednički luksuz i bogata istorija sa konceptom 86 Champs žele da proslave oba. Na jednom mestu dobijate izbor luksuzne kozmetike, dezert bar, svežu kafu i restoran. A L’Occitane je stvari podigao na viši nivo postavljajući instalaciju sirovih sastojaka svoje kozmetike.

Riley Rose, by FutureBrand Uxus, Los Angeles
Kao što im samo ime kaže, ova kuća više gleda ka budućnosti, pa iskustvo svoje nove prodavnice bazira na društvenim mrežama, pa mušterijama omogućuje potpuno interaktivno iskustvo, kao što su pop-apovi sa informacijama proizvoda i razni filteri za društvene mreže.

Miller Harris, by Fabled Studios, London
Samo jedan pogled na zidove ovog salona dovoljno je da se shvati koje bio uzor za dekoraciju zidova, ali njena inovativnost ne leži samo u tome. Svaki miris je dobio svoj prostor, nameštaj, zvuk i likovnu prezentaciju, omogućujući posetiocima ne samo da ih omirišu, već čuju i osete.

Buly 1803, by Arnault Castel, Hong Kong
Salon u Hong Kongu je različit od ostalih po tome što svoju inspiraciju ne traži u budućnosti, već u 19-om veku. 5m visok plafon i zidovi popunjeni kabinetima od punog drveta pretvaraju ovu apoteku u malu istorijsku kapelu.

Tom Ford Beauty, London
Uticajni modni dizajner, Tom Ford je otvorio vrata svog prvog samostalnog salona. Zdanja koje postavlja nove standarde modernog glamura. U šest specijalizovanih soba posetiocima nudi najmoderniju mogućnu tehnologiju, poput ogledala koja samostalno snimaju profesionalce dok šminkaju, a zatim vam to prosleđuju na mejl i aplikacije za virtuelno isprobavanje karmina.

Povezane vesti

IZABRAN POBEDNIK DELTA BIZNIS INKUBATORA 2018 Tim Frigo Gel, koji se bavi  proizvodnjom gel antifrost sistema za zaštitu voćnjaka i vinograda od prolećnih mrazeva, pobednik je programa Delta Biznis Inkubator, koji je realizovala kompanija Delta Holding. Od ukupno 163 prijavljenih, u ovaj trom...
AFA GENERATION NEXT Osveženje AFA Samita su bile AFA Generation next, mlade liderke iz različitih oblasti koje osim što su izuzetne u svojim sferama ekspertize, od programiranja i data anlitics do socijalnog preduzetništva - su i veoma aktivne u zajednici i najbolji su ...
AFA LIDERŠIP SAMIT OKUPIO VODEĆE LIDERE IZ RAZLIČITIH INDUSTRIJA Drugi AFA lideršip Samit je bio posvećen temi “Inovativni lideršip u svetu ubrzanih promena izazvanih tehnološkim napretkom”. Samit je otvoren okruglim stolom čija je tema bila “EKONOMSKO OSNAŽIVANJE ŽENA KROZ IMPLEMENTACIJU INOVACIONIH TEHNOLOGIJA”....
OBRAĆANJE Nj. E. KATI CSABA, AMBASADORKE KANADE U SRBIJI NA AFA SAMITU Dear colleagues, partners and friends, Thank you for the invitation to be here today. I congratulate AFA—the Association for Affirmation of Women’s Potential and Networking—for organizing this women’s leadership summit.  The theme you have sele...
AFA NA „DIGITAL, LIFE, DESIGN“ SALONU Na salonu "Digital, Life, Design" (DLD) koji je po prvi put održan u Beogradu u Narodnom muzeju, 29.10.2018. otvorila je premijerka Ana Brnabić, i najavila set poreskih olakšica, koje Vlada sprema za ulaganje u inovacije, kreativnost, istraživanje i ...