ŽENE NE KORISTE SVE POTENCIJALE LINKEDIN-A

Izvor: Ellevete

Poslovna, društvena mreža LinkedIn objavila je rezultate analize vezane za jaz između polova unutar radne snage, uključivši i deo o korišćenju LinkedIn profila za ličnu promociju. Istraživanje bazirano na prošlogodišnjim aktivnostima, otkriva nam da žene imaju prostora za napredak. Sa obzirom da se prilikom pretraživanja nečijeg imena na Google-u prvo pojavljuju rezultati vezani za ovu mrežu, LinkedIn profile možemo smatrati oficijelnim, digitalnim biografijama korisnika. S toga, oni u koje nije uloženo dovoljno truda, odaju utisak aljkavosti i neprofesionalnosti.

Analizirajući profile diplomaca sa deset najprestižnijih poslovnih škola, došlo se do zaključka da samopromocija više leži muškarcima. Žene se češće zadržavaju na pukom ispunjavanju zahtevanih podataka, tako da sekcije za opis posla, ili rezime ostaju po pravilu prazne, a upravo su te sekcije koje vas izdvajaju od konkurencije. Statistički gledano žene u proseku nabrajaju 11% manje veština, smanjujući svoje šanse da budu uočene za čak 17 puta. Da još jednom napomenemo, do ovih rezultata se došlo poređenjem profila muških i ženskih korisnika sa približno jednakim radnim iskustvom i obrazovanjem.

Ako ste se pronašli u tekstu iznad, vreme je da osmislite strategiju i vaš profil pretvorite u magnet za prikupljanje poslovnih ponuda. Pre svega imajte na umu da se obraćajte konkretnoj ciljnoj grupi, zato nemojte gledati na LinkedIn kao na mesto gde će taksativno biti nabrojana dostignuća, već budućim saradnicima stavite do znanja na koji način vaše sposobnosti mogu biti iskorišćenje unutar njihovog kolektiva i kompanijske misije, posvetite svoj digitalni rezime njima u istoj meri koliko i vama samima.

U zavisnosti od karijernih dostignuća, trudite se da svoj profil razvijete u skladu sa sledećim savetima. Ukoliko ste na začetku karijere i tek treba da napravite prve korake ka budućem životnom pozivu, stavite poseban akcenat na projekte, dostignuća i referentna iskustva, a sam rezime napišite u formi motivacionog pisma. Korsinici ove društvene mreže čiji je cilj promena uslova zaposlenja ili iskorak ka višoj poziciji, u prvi plan bi trebalo da stave gde sebe vide u budućnosti, ili na koji način žele profesionalno da se usavrše.

Da zaključimo, LinkedIn nije mesto gde trebamo biti skromni, već upravo suprotno. Iskoristite sve projekte na kojima ste radili i veštine koje ste na njima razvili, kako bi svoj portfolio učinili uočljivijim i izdvojili se iz gomile.

Povezane vesti

KAKO SMANJITI JAZ IZMEĐU POLOVA Izvor: Ellevate U poslednjem istraživanju koje je “Ellevate Network” sproveo na više od 1000 zaposlenih žena, čak 47% ispitanica je reklo da nije sasvim zadovoljno načinom na koji  njihova kompanija tretira problem rodne ravnopravnosti, dok se još 2...
PIRATE ART – OD POTREBE DO NAGRADE ZA NAJBOLJU STARTUP IDEJU U sklopu e-Health teme na Nedelji inovacija 28. 05. – 01. 06, prisutnima će se predstaviti i Pirate Art, start up kompanija iz Beograda koja se bavi dizajnom i izradom estetskih obloga, tehnologijom 3D štampe. Predstavljamo vam priču o kompaniji ko...
PROF. DR SANJA VRANEŠ – RECEPT ZA USPEH INSTITUTA MIHAJLO PUPIN OLYMPUS DIGITAL CAMERA Prof. dr Sanja Vraneš, direktorka instituta “Mihajlo Pupin”, inženjer elektrotehnike, dugogodišnji ekspert Ujedinjenih nacija, pored toga što će govoriti na prvoj  Nedelji inivacija 28.05 – 01. 06 u organizaciji AFA asocijaci...
UZ ZVUKE LASERSKE HARFE NAJAVLJENA NEDELJA INOVACIJA Lasersko-muzičkim performansom virtuoza na laserskoj harfi Gorana Ferenca, doktoranda ETF-a na jedinstven način najavljena je danas Innovation week 2018 koja će biti održana u Beogradu, Novom Sadu i Nišu od 28. maja do 1. juna. U prostorijama ...
PETICIJA ZAPOSLENIH U GOOGLE-U PROTIV PENTAGONA Jasno je da je potencijal koji moderne tehnologije nose sa sobom ogroman i da će njihova implementacija u svakodnevni život unaprediti društvo, naravno postoji i druga strana medalje- nehumana primena koncepata poput veštačke inteligencije može r...